Vyrazil jsem na otočku na Hálův mlýn. Hned v prvních zatáčkách jsem litoval, že jsem si včera nedal více práce s uchycením jednotky centrálního zamykání. Kabeláž se uvolnila a překážela mi při práci s pedály.
S vypětím všech sil (a třemi přestávkami na zamotání kabelů mimo pedály) jsem dorazil k hobby shopu po cestě. Odskočil jsem si koupit kus drátu a kleště. Základní výbava na drobné opravy u cesty, ať už jde o uvolněné kabely, nebo upadlý výfuk. Dočasná oprava byla úspěšná, cesta mohla pokračovat.
Už ze zvyku jsem při jízdě kontroloval svůj odraz v lesklé karoserii umytějších aut přede mnou. Při třetím negativním nálezu levého světla jsem usoudil, že musela prasknout žárovka. Vybaven sadou náhradních žárovek jsem se rozhodl situaci napravit co nejdříve, ať si nedělám ostudu. Jenže ouha, bez šroubováku ani žárovku nevyměníš!
Vydal jsem se tedy při návratu opět do nejbližšího hobby shopu pro sadu nářadí, ať můžu v případě potřeby podobné opravy provést kdekoliv. A jak si tak sundávám kryt světlometu, zaparkovala poblíž mě tmavě stříbrná MX-5 (NB). S majitelem jsme se hned dali do řeči. Tahle auta jsou prostě kouzelná…
Od hobby shopu jsem spokojeně odjížděl se zcela funkčními světly. Pro příště jsem vybaven kompletní sadou nářadí i s ráčnou. Jen škoda, že mě až u výjezdu napadlo dokoupit právě nainstalovanou H4 žárovku.