Miata se konečně po měsíci vrátila od mechanika. Motor se dočkal potřebných oprav, aby už nepil olej po litrech a za autem nezůstával oblak modrého kouře. Vybrousili motor, vyměnili těsnění válců (3. válec netěsnil a protékal přes něj olej), vyměnili rozvodový řemen, udělali geometrii.
Přesnější rozpis:
- Rozvodová sada Contitech
- Brus hlavy motoru
- Kontrola tlaku komor
- Gufera ventilů, 16x
- Kruhy pístů, sada 4x
- Hydroštely, 16x
- Těsnění hlavy, Nipparts
- Těsnění sání, Nipparts
- Těsnění výfuku, 2x Nipparts
- Těsnění víka ventilů
- Motorový olej 5W30 Shell
- Olejový filtr Ufi
- Vzduchový filtr Ufi
- Geometrie
V rámci broušení se podařilo ulomit vzduchový(?) senzor. Ten je teď také zcela nový.
To vše v rámci 30 hodin práce.
Následujících 5 tisíc km nesmím překračovat 4 tisíce otáček, než se motor zajede a vše si sedne. S aktuálním ročním nájezdem to odpovídá několika rokům ježdění…