Návrat od mechanika

Miata se konečně po měsíci vrátila od mechanika. Motor se dočkal potřebných oprav, aby už nepil olej po litrech a za autem nezůstával oblak modrého kouře. Vybrousili motor, vyměnili těsnění válců (3. válec netěsnil a protékal přes něj olej), vyměnili rozvodový řemen, udělali geometrii.

Přesnější rozpis:

  • Rozvodová sada Contitech
  • Brus hlavy motoru
  • Kontrola tlaku komor
  • Gufera ventilů, 16x
  • Kruhy pístů, sada 4x
  • Hydroštely, 16x
  • Těsnění hlavy, Nipparts
  • Těsnění sání, Nipparts
  • Těsnění výfuku, 2x Nipparts
  • Těsnění víka ventilů
  • Motorový olej 5W30 Shell
  • Olejový filtr Ufi
  • Vzduchový filtr Ufi
  • Geometrie

V rámci broušení se podařilo ulomit vzduchový(?) senzor. Ten je teď také zcela nový.

To vše v rámci 30 hodin práce.

Následujících 5 tisíc km nesmím překračovat 4 tisíce otáček, než se motor zajede a vše si sedne. S aktuálním ročním nájezdem to odpovídá několika rokům ježdění…

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *